• צרו קשר

      מלאו את פרטיכם או חייגו 058-4287877

    • יש מקומות, דרכים, שיטות ואמצעים רבים להירגע ביבשה ויש דרכים לעשות זאת בנעימים בתוך המים. אחת השיטות המשלבות הנאה עם תועלת היא וואטסו- שיטה טיפולית המתבצעת במים חמים (35 מעלות) ונתמכת בעקרונות השיאצו.

      במהלך הטיפול מציפה המטפלת את המטופלים, כאשר רוב גופן בתוך המים. המים מעניקים תמיכה לגוף ומאפשרים לו להיות רפוי וחסר משקל, באופן המאפשר תנועה רציפה וחלקה של עמוד השדרה, המפרקים והחוליות. מתיחה מבוקרת של הגוף פותחת בו את ערוצי האנרגיה (מרדיאנים) ומסייעת לזרימת אנרגיה (צ'י) טובה יותר, המעוררת את הגוף ומעניקה לו רעננות, מחזקת את השרירים, מרבה את הגמישות ומשרה תחושה כללית של נעימות ושלווה.

      התחושה היא שהריפוי והשחרור מתבצע בכל ממדי הרבדים: פיזי, נפשי, רוחני. הקצב האיטי, השקט, הדו-שיח המתקיים בין המטפלת למטופלים בהעדר מלים, תחושת הרוך והאמפטיה, כל אלה הופכים את הטיפול לזמן איכות אפקטיבי ונעים.

      נשים בהיריון מוצאות את השיטה משחררת ומרגיעה, מקלה על הכאבים, משחררת אותם מהמתח שהן שרויות בו, מאפשרת להגדיל את טווח התנועות, לשפר את הגמישות ולחוות תחושה של קלילות וחוסר משקל. במים ניתן לבצע תרגילי מתיחה והרפיה שקשה ואולי אף בלתי אפשרי לבצע אותם מחוץ למים. המטפלת מתאימה לכל מטופל את התכנית הטיפולית המתאימה והיעילה ביותר עבורו.

      בריכה טיפולית במושב אביאל הסמוך לבנימינה מאפשרת מעתה גם לתושבי המושבה ליהנות מהטיפולים. במרחק 5 דקות נסיעה בלבד, במקום טובל בירק ואפוף שקט ניתן להיכנס לאווירה רוגעת ולהפיק מהטיפול את מלוא הפוטנציאל הטמון בו. לרווחת המטופלים ולנוחותם יש במקום מקלחות עם שירותים ותאי הלבשה ופינות ישיבה מפנקות מחוברות לבריכה שנעים לשבת ולהירגע בהן לפני הטיפול ואחריו.

      שעת נפש טיפולית

      זה המקום וזה הזמן להתוודע אל עצמת השקט, אל נפלאותיו. המסגרת הטיפולית מתקיימת כאשר השקט המלא והמוחלט מאפשר למטופלים להשתחרר מרעשי הרקע הפנימיים שלהם. כשעוצמים עיניים ומתמכרים לשקט, ניתן לצלול אל עומק הנפש, אל המצולות העמוקים ביותר בה ולתת לעצמם לחוות את כל מה ששקט מלא עשוי לחולל. השילוב של המים החמים, השקט, ההובלה השקטה של המטפלת את המטופל במסע המימי מהווה חוויה עצמתית. גם ואולי בעיקר בהעדר מלים, ללא הסברים, מתבצע האפקט הטיפולי ברמה וברבדים הנפשיים העמוקים ביותר.

      מי מתושבי בנימינה והסביבה ששמעו על אודות סגולות הטיפול ורצו להתנסות בו אבל לא מצאו מקום מתאים קרוב מספיק לביתם, יכולים מעתה להתנסות בו ( ומן הסתם, כמשוער, להתמכר אליו…) בקרבת הבית ולשפר באופן משמעותי את איכות חייהם בכל המובנים.

      0
        0
        עגלת הקניות שלך
        העגלה ריקה
        דילוג לתוכן