כאב גב הוא אחד הכאבים השכיחים ביותר בחברה שלנו. למעשה כאבי גב זו הסיבה השנייה לפניה לרופא משפחה והסיבה הנפוצה ביותר לפניה לטיפולים אלטרנטיביים.

כאבי גב נגרמים מסיבות שונות: הרמת דברים כבדים, תנועה לא נכונה, תאונות, דלקות וזיהומים, גידולים ועוד הרבה סיבות גופניות שונות. סיבות נוספות ומאוד שכיחות הם מתח נפשי ולחץ.

פעמים רבות אנחנו לחוצים ומתוחים מסיבות שונות ואז מופיעים כאבים בין אם זה בגב התחתון או בגב העליון והצוואר.

האם עיסוי באמת עוזר להפחית ולמנוע כאבי גב?

לעיסוי יתרונות ויכולות רבות, הוא יכול לשחרר מתח ולהפיג לחץ, לפעמים הוא משחרר שריר תפוס או אפילו מעלים כאב כרוני.

לצערנו הרפואה הקונבנציונאלית לא תמיד יודעת לאבחן ולתת פתרונות במקרים של כאבי גב כרוניים וההצלחות של הרפואה הקונבנציונאלית בתחום זה מוגבלות. מחקרים אקראיים ומבוקרים (RCT) שפורסמו מאז שנת 1995 מצאו שעיסוי יעיל לכאבי גב מתמשכים. לאלה שסובלים מכאבי גב כרוניים חזקים לפעמים אפילו 10 דקות ללא כאב יכולות להיות תענוג אמיתי שנותן אורך רוח והקלה שמחזיקה אותך כל היום.
עיסוי תוך כדי טיפול וואטסו כשהמטופל רפוי וצף במים חמים יכול להיות פתרון מצוין לכאבי גב שונים.
הגוף הרבה יותר גמיש במים ולכן מאפשר תנועה ויכולת עבודה על שרירים שקשה להגיע אליהם בעבודה ביבשה.

טיפול הואטסו המשלב לחיצות ומתיחות מעולם השיאצו מאפשר עבודה על הגב ויכולת הרפיה של השריר. המתיחות מאפשרות לרווח את חוליות עמוד השדרה ובכך להקל על לחצים הנובעים מדחיסות של חוליות או מבליטות דיסק ואילו הלחיצות מאפשרות זרימה טובה של הצ'י. השילוב של שני אלה יחד עם ציפה במים חמים הוא שילוב מעולה להרפיה והקלה בכאבי גב.

כאבי גב הם סיפור לא פשוט, לפעמים לוקח זמן רב להיפטר מהם ולפעמים צריך לדעת לחיות איתם. הוואטסו בהחלט יכול להקל על כאב ואולי אף לפתור אותו. אז בין אם זה יכול ממש לעזור לך לצמצם או למנוע את כאבי הגב שלך בכל מקרה זה יהיה מהנאה אז כדאי פשוט לבדוק איך זה ישפיע עליך.

 

0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקה
    דילוג לתוכן