אם לקיתם בפיברומיאלגיה, וודאי אתם יודעים כי אין לכך תרופת קסם, אולם כן ניתן להקל על הכאבים. הכיצד? בעזרת טיפולי וואטסו הידועים כמסייעים.

אם שאלתם את עצמכם מהי פיברומיאלגיה? הרי שמדובר במחלה כרונית אשר מתפרצת לרוב במצבי מתח ולחץ או לאחר טראומה פיזית או נפשית. תסמני המחלה הנם בעיקר כאבי שרירים וגידים במקומות שונים בגוף, כאשר עוצמת הכאבים משתנה מאדם לאדם, מה גם שיש תקופות בהן הכאבים נסבלים בעוד שבאחרות פחות. תסמינים נוספים למחלה הם דיכאון, חרדות ועייפות כרונית אשר יחד מובילים לירידה משמעותית ברמת החיים של הסובלים מהמחלה. למרות שפיברומיאלגיה תוקפת גם גברים, היא אופיינית לנשים בעיקר.

איך מאבחנים את המחלה?

היות ותסמיני המחלה הם בעיקר כאבים באזורי הגוף השונים, קיים קושי לאבחן אותה. ברוב המקרים רופאים אינם יכולים לאבחן או לבדוק את מקור הכאבים ועליהם להסתמך על תלונותיהם של המטופלים. כיום, אדם אשר מדווח על כאבים ורגישות בלפחות 11 נקודות בגוף מתוך ה – 18 הספציפיות שמאפיינות את המחלה, יאובחן כחולה פיברומיאלגיה, כאשר בתחום הרפואה הקונבנציונלית הטיפול יהיה מתן משככי כאבים וכדורי שינה. עם זאת רבים האנשים אשר מחפשים מזור לכאביהם גם בדרכים אחרות ופחות קונבנציונליות וכאן טיפולי וואטסו נכנסים לתמונה.

מהם טיפולי וואטסו?

טיפולי וואטסו משלבים בין טכניקת השיאצו לבין סגולותיהם של המים. הטיפולים נערכים במים המחוממים לטמפרטורה של 34-45 מעלות, כאשר המטפל מציף את המטופל, מותח את שריריו ומרפה, מסובב אותו במים, לוחץ על נקודות מסוימות ומשחרר חסימות וכאבים. לכל אורך הדרך עליו להיות קשוב לגופו של המטופל ולעטוף אותו בנעימות. השילוב בין המים החמימים לבין הציפה ולחיצות השיאצו, מוביל להפגת מתחים, תחושה של שחרור ומציאת מרגוע לכאבים השונים הפוקדים את הגוף. כמו כן היעדרו של כוח המשיכה והעומס על הגוף מאפשרים לבצע תנועות אשר לרוב אינן אפשרויות על מזרן הטיפולים, לכן וואטסו יעיל למחלות ולהן תסמיני כאבים מסוגים שונים.

כיצד טיפולי וואטסו מסייעים לפיברומיאלגיה?

ברוב המקרים טיפולי וואטסו מחזירים לגוף את הגמישות הטבעית. כאשר מדובר בחולי פיברומיאלגיה, הם מסייעים להם לחוש הקלה והתרוממות כוח בכך שמחדשים את כוח החיים בגוף, משחררים חסימות וכאבים ומסייעים לגוף לרפא את עצמו. במהלך טיפולי וואטסו אנשים הסובלים מפיברומיאלגיה אינם צריכים להתאמץ ולבצע פעילות גופנית אשר תכאיב להם, להיפך, הם מגיעים למטפל אשר פועל כדי להרגיע את הגוף ומחזיר להם את היכולת להתמודד עם הכאבים, קל וחומר לחיות בלעדיהם. יש לציין כי התוצאה יותר אפקטיבית ככל שעושים יותר טיפולים, היות ומטיפול לטיפול הגוף יותר משתחרר, מתחזק ומרפא את עצמו בכוחות עצמו והכאבים הולכים ומתפוגגים.

התוצאה: הקלה משמעותית לגוף ונפש

מלבד הקלה לכאבים השונים בגוף, זה הרי ידוע שחולי פיברומיאלגיה סובלים גם מתשישות, עייפות כרונית ודיכאון. לכן לא פעם הם יתקשו לבצע פעילות גופנית מכל סוג שהוא. טיפולי וואטסו נותנים את המענה המושלם גם לכך, היות והם מסייעים להפיג לחצים ומתחים ומאפשרים למטופלים להרפות קצת וליהנות מהתחושה המרגיעה של המים. טיפולים אלו נחשבים למאוד מפנקים, הם אינם דורשים מאמץ מהמטופלים ולכן הם גם אידאלים להתמודדות עם תסמיני העייפות והיעדר מצב הרוח. למעשה חולי פיברומיאלגיה אשר התנסו בטיפולי וואטסו מדווחים כי חוו הקלה משמעותית בכאבים, הקלה אשר רק ההולכת וגדלה מטיפול לטיפול.

לסיכום, במידה ואתם סובלים מפיברומיאלגיה וניסיתם טיפולים אחרים שלא צלחו, מומלץ ורצוי כי תתנו הזדמנות לטיפולי וואטסו אשר אחוזי ההצלחה שלהם גבוהים והם נחשבים למאוד יעילים כנגד כאבים.

0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקה
    דילוג לתוכן