• צרו קשר

      מלאו את פרטיכם או חייגו 058-4287877

    • טיפול במים

      כל טיפול אישי שמתבצע במים, יוצר שלווה ורוגע למטופל. המים יוצרים מצבים נעימים ומרגיעים ולכן לכל טיפול במים מסוג זה יש השפעה מהותית ביותר על הגוף ועל הנפש. טיפולי המים הם שילוב של שיאצו בתוך בריכה ייעודית לכך שיש בה מים חמים. המטפל אשר מבצע עיסוי מיוחד מצליח לשחרר ולפתוח בדרך זו ערוצי אנרגיה שהיו חסומים, להרפות השרירים ולאפשר זרימה קולחת של דם בכלי הדם השונים. הטיפול הזה מקל מאד על נשים ולכן רבות מהן מגיעות לבצע את הטיפולים הללו כדי ליצור הבדל באורח החיים שלהם ולשפר את ההתנהלות היום יומית, כאשר השרירים לא נוקשים וערוצי האנרגיה פתוחים.

      אחד מהטיפולים האפקטיביים ביותר לבעיה של רצפת האגן היא טיפול במים כיוון שהוא יוצר שינוי מהותי בחוזק של השרירים הללו ובאופן התפקוד שלהם בחיי היום יום. לנשים רבות יש צורך לחזק את שרירי רצפת האגן לאור החשיבות הרבה שלהם בשליטה על הסוגרים. ברגע שהשרירים הללו רפויים יש לכך השלכות ולעומת זאת נשים שמבצעות התעמלות משקמת יוצרות את השליטה על הסוגרים ברמה הרצויה. הדבר חשוב לנשים בכל גיל ובמיוחד לאחר לידה ובגיל מבוגר.

      טיפול במים לגוף ולנפש

      לכל טיפול במים יש סגולות רפואיות של גוף ונפש. כל אישה שמגיעה לטיפול אחד או לכמה טיפולים חשה בהבדל התהומי של התחושות שלה לפני ואחרי. הנושא המהותי הוא הרגשת השלווה והרוגע, הטיפול מרגיע באופן משמעותי את כל מרוץ החיים ופתאום הכול קורה באיזי, אין מה לרוץ ואין מה להתרוצץ כי החיים מעתה יהיו בהילוך קצת נמוך יותר וקצת איטי יותר וזאת כדי להפחית את רמת המתחים ורמת הלחצים.

      הידרותרפיה

      טיפול במים בשיטת הידרותרפיה היא פעילות שהיא גם מרפאה וגם משקמת. האדם צף במים כאשר המטפל אוחז בו והם מבצעים כמה וכמה תרגילים. היעילות של התרגילים הללו בשילוב עם המים החמים, משפרת מאד מצבים רפואיים בעייתיים כמו פיברומיאלגיה, שיקום לאחר ניתוחים שונים ולאחר תאונות דרכים שיוצרים השלכות שונות על הגוף וגם במצבים של בעיות רפואיות הקשורות לעמוד השדרה ולגב. בזכות טיפול במים המטופל מצליח להרחיב את טווחי התנועה שלו וליצור תנועתיות אשר עד עתה הייתה קשה עבורו.

      וואטסו

      וואטסו הוא טיפול במים שהוא ממוקד מטרה בהתאם לצורך של המטופל. זה מתאים למצבים רפואיים שונים כמו לאדם שסובל מכאבים עקב סיבות שונות או בעיות מגוונות בעמוד השדרה.

      טיפול זה שמתבצע באמצעות לחיצות על הנקודות המסוימות שמונעות תנועתיות, מצליחות ליצור אפקטיביות רבה ובכל טיפול רואים שיפור מסוים. הסובלים מבעיות בעמוד השדרה מצליחים לאט לאט לשפר את היכולות התנועתיות ולהגביר את המסוגלות שלהם בטווחי התנועה ומי שסובל מכאבים מרגיש הקלה משמעותית.

      0
        0
        עגלת הקניות שלך
        העגלה ריקה
        דילוג לתוכן