מדי שנה חוגגים זוגות רבים את יום האהבה במגוון מחוות ומתנות הממחישות את אהבתם אחד כלפי השני.

אם אתם מעוניינים להעניק לבת זוגתכם מתנה מיוחדת אשר תיחרט בזיכרונה משך תקופה ארוכה, אתם מוזמנים לרכוש עבורה טיפול וואטסו במתנה.

ניתן לרכוש טיפול וואטסו בודד או טיפול זוגי אשר יעניק לכם את האפשרות לחוות חוויה מיוחדת של שלווה ורוגע יחדיו.מהו טיפול וואטסו טיפול וואטסו משתייך לתחום הטיפולים האלטרנטיביים.

טיפול זה נעשה בבריכת מים מיוחדת המחוממת ל- 35 מעלות ואורך כשעה. הטיפול מתבצע על ידי מטפל מקצועי בעל ניסיון בוואטסו.וואטסו הוא טיפול במים אשר משלב בין טכניקת השיאצו המוכרת (עיסויים ולחיצות) לבין הסגולות התרפו אידים של המים החמים.בטיפול זה אתם ובת הזוג שלכם תכנסו לבריכה מחוממת ותצופו תוך שאתם מקשיבים למוזיקה מרגיעה והמטפל מעסה ולוחץ בעדינות על אזורים מסוימים בגופכם על מנת להביא את שרירי הגוף לרפיון מלא.

אם החלטתם להזמין את בת זוגתכם לטיפול וואטסו זוגי ביום האהבה תוכלו להיות בטוחים כי תחוו את האינטימיות, האהבה, הקרבה והשלווה אותם תמיד חלמתם לחוש. טיפול זה אשר יעזור לכם להשתחרר מסטרס מיותר, כאבי ראש וכאבי שרירים שונים בגוף יאפשר לכם לחזור לשגרת החיים העמוסה עם חיוך על הפנים. אם אתם אוהבים, הזמינו את בת זוגתכם לטיפול אוהב ומהנה של וואטסו. לסיכום, אין זה מקרי כי בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בישראל בוחרים לעבור טיפולי וואטסו אישיים ואף טיפולים זוגיים אשר מקרבים בין בני הזוג. במדינה רווית לחצים כמו מדינת ישראל , טיפול וואטסו הוא "טיפול חובה" אשר יכול לשפר את הלך החיים.

0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקה
    דילוג לתוכן