שוברים את הראש ולא מוצאים רעיון למתנה? חוששים לחזור על עצמכם ולמחזר מתנה שהענקתם בשנה שעברה? זה המקום וזה הזמן לצאת מהקופסה ולהיכנס אל… הבריכה. הבריכה הטיפולית של ללי טיפולי מים.
מתנה מקורית, מרעננת ומועילה – מתנה שאינה מתכלה גם לאחר שהיא מסתיימת. מתנה שמי שיקבל אותה יופתע ויתרגש, יתפנק ויתחדש. מתנה שלא תשכח.

מרכז ללי טיפולי מים מציע מגוון טיפולים במים בשיטת וואטסו, המשלבת לחיצות ומתיחות משיטת השיאצו. טיפול מפנק ומרגיע לגוף ולנפש.
שובר מתנה לטיפול כזה (אם אתם רוצים להעצים את הפינוק, העניקו שובר לטיפול זוגי) ודאי מהווה מתנה מקורית וייחודית. ניתן לממש אותה בזמן המתאים למי שמקבל אותה.

מים הם לא רק מקור חיים. הם גם מקור הנאה. כך ודאי יחוש מי שיקבל מכם מתנה לבילוי במתחם המים המרגיע והמפנק. ציפה מעל המים וצלילה בתוכם, מגע הרוך במהלך הטיפול, עצימת עיניים, ריחוף בתוך המים. זה מקום לחוות בו רגיעה ושלווה עמוקות. כאן הזמן נעצר ואתם מתחילים לצלול לתוך השקט הפנימי שלכם.

מתנה מיוחדת

אין אדם שמגע המים אינו מרגיע ואינו מרכך אותו.

שובר לטיפול וואטסו במתחם המים הקסום הוא מתנה נהדרת. אתם ודאי סקרנים לראות את ההבעה שיעטו על פניהם מי שיקבלו מכם את השובר לטיפול כמתנת יום הולדת…

מתנה לימי הולדת אינה מחייבת בהכרח לקנות משהו פיזי או לתת כסף. יש מתנות שהערך המוסף שלהן הן בשילוב של הנאה ותועלת. טיפול גוף במים הוא ודאי מתנה המעידה באופן מובהק על השילוב הזה.

0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקה
    דילוג לתוכן