תקופת ההריון היא תקופה נפלאה ומשמחת. כולך צפייה לתינוק שבדרך וההתרגשות בשיאה אבל יחד עם התחושות הנפלאות האלה הרבה פעמיים יש גם תחושות לא נוחות בגוף, משקל גופך עולה ואת מרגישה כבדה, תנועות הגוף שלך מוגבלות, השרירים תפוסים, הגב כואב לפעמים גם הצלעות, ועוד ועוד סוגי כאבים שונים ואיתם גם ולחצים ודאגות.

אז איך מתמודדים עם זה?

טיפול וואטסו הינו טיפול שמתאים מאוד לנשים בהריון, יאפשר לך לחוות את עצמך ללא משקל, לחוות את הגוף רפוי וקל ואת השרירים משוחררים. המטפלת תאחוז ותציף את גופך תוך תנועות עדינות של עירסול וכל שעליך לעשות הוא לנוח ולהרפות לתוך המים. במהלך הטיפול נשלב מספר אלמנטים לפי שמה שנרגיש שמתאים לך, עיסוי עדין במקומות שונים בגוף, לחיצות ומתיחות קלות מעולם השיאצו בדיוק במקומות הנכונים עבורך ועבור תינוקך, מתיחות משחררות את השרירים ומרווחות את עמוד השדרה ועוד ועוד. סוף סוף תרגישי את גופך נושם ונפתח ותחווי הרפיה ושלווה.

טיפול הוואטסו כעיסוי לנשים בהריון מתקיים בבריכה פרטית וחמה, המים עוטפים מחבקים ומכילים אותך ממש כמו שאת מכילה את תינוקך המצב הזה גורם לך להזדהות עם תינוקך ולהרגיש קרובה ומחוברת אילו יותר מתמיד. המים החמים מאפשרים לגוף לנוע יותר ולהיפתח יותר מאשר על היבשה. הוואטסו מעניק תחושה בטוחה ואוירה שלווה ומעוררת השראה לך ולתינוקך.

וואטסו יכול להקל על תסמיני הריון נפוצים שונים כגון:
כאבי גב תחתון או עליון, שכמות וצוואר, התכווצויות ברגלים ונפיחויות, כאבים או לחצים בבטן תחתונה, לחץ בצלעות או לחץ בבית החזה וקושי בנשימה, עייפות, נדודי שנה, חרדה רגשית.

לאחר היום הגדול:
אמא חדשה, תני לגוף שלך את הזמן להתחדש, להתאזן מחדש ולהירגע תוך חיזוק המערכות. העניקי לעצמך מתנה וצללי עם עצמך לרגע של שקט והרפיה שתעזור לעקל ולהבין את המסע הנהדר שעבר זה עתה.

0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקה
    דילוג לתוכן