• צרו קשר

      מלאו את פרטיכם או חייגו 058-4287877

    • טיפולי פוריות יכולים להיות מותחים מאוד לכל המשפחה ולבן הזוג אך יותר מכל לאישה. אישה שעוברת טיפול פוריות שיכול להימשך חודשים ארוכים צריכה להירגע גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית ושיטות טיפול במים כמו וואטסו יכולות להיות משחררות ומרגיעות.

      הלחץ הגדול שמוטל על האישה

      תהליך טיפולי פוריות אינו תהליך פשוט והוא מלווה בקשיים שונים, פיזיים ונפשיים. הטיפולים נמשכים תקופה לא מעטה ובמשך כל אותה תקופה מתישה של בדיקות וטיפולים גופניים מתישים קיים החשש כי הטיפולים לא יצליחו. גם כשיש סיכויים טובים לפי מה שהרופא המטפל אומר אין שום דרך להיות רגועים ויש האומרים שהמתח הנפשי כל כך גדול שאף אחד חוץ מנשים שעוברות את התהליך יכול להבין זאת. המתח הנפשי יכול להיות בעייתי לא רק לשגרת חייה של האישה אלא גם להצלחת הטיפולים. חשוב לזכור שאנו מדברים על גוף האדם ועל אחת המערכות המורכבות שלו, וכבר ידוע לנו שלחצים נפשיים יכולים לגרום לבעיות שונות.

      כיצד פועל הוואטסו?

      • וואטסו היא שיטת טיפול שנתמכת בעקרונות השיאצו כאשר כל הטיפול נערף בתוך בריכת מים מחוממת. מקור המילה היא הלחם של ווטר- מים באנגלית, ושיאצו, שיטת טיפול במגע לפי רפואה אלטרנטיבית שמקורה ביפן.
      • מי שמבצע את הטיפול הם מטפלים מוסמכים שהוכשרו לשם כך ולהן ידע ומיומנת כיצד למצות את הטיפול בצורה הטובה ביותר. המטפלים מטפלים ברוגע ובשלווה כאשר חלק מהאווירה הכללית היא להכניס את המטופל לאווירה מרגיעה שתתמוך בו נפשית גם מבחינה פיזית וגם בתחום הנפשי.
      • הטיפול נעשה בבריכה מחוממת של 35 מעלות בזמן שהמטופל שוכב בתוך המים כשהמטפל איתו ותומך בו. אמנם יש אנשים שיודעים לצוף לבדם אך בעזרת המטפל ניתן להירגע באופן מלא כאשר מצופים לרגליים מציפים אותם מעל פני המים.
      • במהלך הטיפול המטפל לוחץ ומותח את שריריו של המטופל בצורה עדינה כדי לפתוח את ערוצי האנרגיה אצלו בגוף ולהגיע למצב שבו השרירים שלו רפויים. השילוב של המים החמים והלחיצות מביא להרפיה כמו שלא ניתן לקבל לעולם ביבשה, גם לא בטיפולים אלטרנטיביים אחרים.

      למה הטיפול טוב בזמן לטיפולי פוריות?

      ההרפיה שהנשים עוברות יכולות להטיב עמן גם מבחינה גופנית ובעיקר מבחינה נפשית. יש קשר גדול מאוד בין הלחצים שיש לנו בתוך הגוף לבין האיזון שאנו מצליחים להשיג. ככל שיש יותר לחצים, אנו לא מאוזנים, וזה בדיוק מה שוואטסו יכול לפתור. הנשים שנמצאות באנדרלמוסיה אנרגטית בגוף יכולות להגיע למצב של שקט נפשי, להתמודד טוב יותר עם הטיפולים שחשוב לזכור, יכולים להימשך חודשים רבים ולהעיק על האישה במונים שונים כמו על הקריירה שלה, המסגרת החברתית שלה ולא רק הצלחת הטיפול עצמו.

      הידרותרפיה לשחרור לחצים

      שיטה נוספת שיכולה לעבור האישה כדי לשפר משמעותית את מצבה הגופני והנפשי היא הידרותרפיה, ששמה נגזר מהמילה הידרו- מים, ותרפיה- טיפול. בשיטה זו המטופל והמטפל נמצאים בבריכה עם מים חמים ממש כמו בוואטסו והפעולות שמתבצעות יכולות להתבצע בשכיבה או בעמידה. במהלך הטיפול משתמשים באביזרים שונים כמו למשל ספוגים בגדלים משתנים כדי להפיג מתחים ולעבוד על ההרגעה של הגוף.  הידרותרפיה טובה לאנשים שעוברים שיקום אחרי ניתוח,  שיקום מתאונות דרכים און שברים, פיברומיאלגיה וכמובן גם לאנשים שרוצים להפיג מתחים כולל נשים בזמן טיפולי פוריות.

      לרקוד בתוך המים

      אמנם להישמע השם 'ווטר-דאנס' אפשר לחשוב שמדובר באותו ענף ספורט בהם שחיינים מיומנים רוקדים במים אך למעשה כל אחד יכול לעבור את הטיפול הזה שמשחרר באופן נפלא את כל הגוף. גם כאן מים מחוממים ירפו את הגוף והמטפל, במקום לתמוך בציפת המטופל, יסובב אותו בעדינות לצלילי המוזיקה כאשר הוא צולל באופן מבוקר וכך שריריו משתחררים.

      0
        0
        עגלת הקניות שלך
        העגלה ריקה
        דילוג לתוכן