• צרו קשר

      מלאו את פרטיכם או חייגו 058-4287877

    • למרות ההתפתחות הטכנולוגית העצומה, עדיין נס הלידה נותר מקודש ומעצים בחייה של כל אישה, ממש כפי שהיה מאז ומתמיד במשך דורות של נשים מתחילת הימים.

      על מנת להתכונן ללידה קלה ומוצלחת, חשוב שתלמדי ותדעי מה בדיוק עומד להתרחש במהלך הלידה. חשוב שתארגני את החיים שלך כך שתוכלי לזכות בשעות מנוחה ארוכות יותר, להתפנות להתעמלות מתאימה, לערוך הדמיה חיובית של הלידה, מדיטציה ודיאלוג חיובי עם התינוק שעומד להיוולד.

      בזמן ההיריון חשוב להימנע מלחץ. מתח במהלך ההיריון עלול להגדיל את הסיכון ללידה מוקדמת, למשקל לידה נמוך או לרעלת היריון. ככל שתהיי רגועה יותר, כך הגוף והנפש יהיו מותאמים ומוכנים יותר ללידת התינוק.

      בחודש התשיעי התינוק כמעט מוכן להיוולד. הוא מתחיל לרדת אט אט לתוך האגן ובעצם יכול להיוולד בכל רגע. בשבועות האחרונים להיריון התינוק עולה במשקל ומתחזק לקראת היום הגדול.

      בתוך הבטן שלך, שכעת היא מתוחה מאוד, כבר אין לקטנצ'יק הרבה מקום להתנועע, אבל דווקא עכשיו תרגישי את תנועותיו יותר מאי פעם. כל הפונקציות הפיזיולוגיות של התינוק פועלים, כל האיברים בריאים, והתינוק מתכונן למגע הראשון שלו עם אור היום.

      כעת את בישורת האחרונה! בקרוב תוכלי סוף סוף להחזיק את התינוק בזרועותייך, לקבל המון מתנות ליולדת מחברים ומבני משפחה. אז נצלי את היתרון של הימים האחרונים כדי להירגע ככל האפשר, כדי שתגיעי רגועה ונינוחה ככל האפשר לרגע הלידה.

      בעצם ההכנות ללידה רגילה אמורות להתחיל חודשים לפני הופעת הצירים הראשונים. כדי למנוע לחצים מיותרים ולהקטין את הסיכוי לסיבוכי לידה. הנה כמה טיפים שיסייעו ללידה קלה ומוצלחת.

      להימנע מלידת עכוז

      כדי להימנע מלידת עכוז, שבה הילד מכוון את הרגליים לכיוון היציאה במקום את הראש, למדי כיצד להפיג את המתח באזור התחתון של הגוף שלך. מצג עכוז מתרחש בכ-3% של הנשים בהיריון, ומצב זה כמעט תמיד דורש ניתוח קיסרי.

      נשים שחוות רמות גבוהות של לחץ, פחד וחרדה במהלך ההיריון, עלולות להגיע למצב זה. כדי למנוע או כדי לתקן מצג עכוז, אפשר גם לנסות דיקור, נשימה ביו-אנרגטית, היפנוזה או טכניקות הרפיה שונות.

      וואטסו להרפיה ולהפגת מתחים

      וואטסו היא שיטת טיפול במים שמסתמכת על עקרונות השיאצו אלא שהיא מתבצעת בבריכת מים חמים. פעילות במים לאישה בחודשי ההיריון האחרונים היא הרבה יותר קלה ונעימה, פשוט כי במים אין לכוח הכובד כל השפעה. כך, למרות משקלו הכבד של הגוף, את תרגישי במים קלילה. השרירים שלך יהיו רגועים ורפויים והתרגילים, שהותאמו במיוחד לצרכים שלך, יתמכו ביציבה שלך, יקלו על תחושת הכובד ויחזקו את הגוף ואת שיווי המשקל.

      תזונה נכונה

      תוכלי לעודד צירים חזקים ואפקטיביים על ידי תזונה שכוללת שפע של שומנים חיוניים וחלבונים מן החי באיכות גבוהה. זאת, בגלל שחומצות האמינו חשובות לבניית מאגרי השרירים שדרושים לביצוע הלידה עצמה.

      חשוב במיוחד לבלוע כמות מספקת של חומצות אמינו l-carnitine, שנמצא בבשר אדום. הצורך ב-l-carnitine גדל בשליש האחרון של ההיריון.

      0
        0
        עגלת הקניות שלך
        העגלה ריקה
        דילוג לתוכן