• צרו קשר

      מלאו את פרטיכם או חייגו 058-4287877

    • חיפוש אחר מתנה ליולדת טרייה אינה משימה פשוטה, אך גם לא בלתי אפשרית. אם פעם היינו מסתפקים בזר פרחים הרי כיום ישנן לא מעט אפשרויות במציאת המתנה המתאימה ביותר.

      אותה יולדת שבדיוק לפני כמה רגעים חוותה צירים עוברת מסע ממש לא פשוט בדרך להיות אם. לאחר המסע חשוב מאד להעניק לה מתנה. לא מגיע ליולדת הטרייה מתנה? תשעה חודשים של כאבים וצפייה הסתיימו להם ובהחלט מגיעה לה התייחסות מיוחדת ולא רק לתינוק החדש, בייחוד אם מדובר בלידה ראשונה. כל יולדת טרייה תשמח לקבל מתנה אשר תגרום לה להרגיש מיוחדת ותשמח אותה מאד. כיום ישנן לא מעט מתנות אשר יגרמו ליולדת הטרייה להרגיש טוב וליהנות.

      מתנות ליולדת – מדוע לא תבחרו בטיפול מים

      בין שלל מתנות ליולדת ניתן למצוא גם טיפולי מים לנשים יולדות. מצד אחד, אישה שהרגע הביאה חיים חדשים לעולם שמחה על כך, ומצד שני ישנם לא מעט קשיים פיזיים שהיא נאלצת להתמודד איתם. אותם קשיים פיזיים באים לידי ביטוי בהורמונים משתוללים וכן בכאבים ועייפות. כאמור, אותם תהליכים אינם פשוטים והאם הטרייה עסוקה לא מעט בטיפול בתינוק ולעיתים היא שוכחת לטפל בעצמה.

      מהם טיפולי מים

      טיפולי מים נחשבים לטיפולים מרגיעים במיוחד המסייעים לאישה להרגיש טוב יותר לאחר הלידה ולהסתגל למצב החדש.

      כפי שציינו בתחילה, טיפולי מים לנשים יולדות נחשבים למתנה נפלאה בין שלל מתנות ליולדת. אחרי הכל לא ממש מדובר בעוד זר פרחים רגיל אלא בחוויה בלתי נשכחת המאפשרת ליולדת להתחבר לעצמה באמצעות מים. טיפול הידרותרפי הינו טיפול המתבצע במים חמים בטמפרטורה של 34 מעלות. השימוש במים חמים מסייע בהליך הריפוי ומשמש כמטהר. החיבור בין הגוף לנפש מסייע ליולדת לחזור לשגרת היומיום בצורה נוחה יותר.

      הטיפול כולל תרגילים המסייעיים בפעילות אקטיבית. טיפולי מים מאפשרים לאישה לטפל בעצמה ולהחזיר לה לא מעט אנרגיות לגוף.

       4 יתרונות של טיפול במים

      ישנם לא מעט יתרונות של טיפול במים:

      • שחרור: טיפול במים מסייע לשחרור השרירים כך שהיולדת הטרייה תכנס למצב רגיעה ושלווה.
      • הקלה על כאבים: לאחר הלידה נשים רבות סובלות מכאבים במקומות שונים בגוף. המים יכולים להקל על הכאבים.
      • מתחים: בנוסף לכאבים, יולדות רבות סובלות ממתחים כתוצאה מהמצב החדש. הטיפול במים מסייע להפיג את המתחים ולהיכנס למצב של רגיעה.
      • גמישות: המים מסייעים לשרירים להיות גמישים יותר ולכן ניתן לבצע שורה של תרגילים בתוך המים.

      טיפול בהתאמה אישית

      את הטיפול במים ניתן להתאים באופן אישי לכל יולדת. לכל אחת יש את הצרכים שלה ולכן יש חשיבות רבה.  על מנת להפיק את המיטב מהחוויה חשוב מאד לבחור מטפל מקצועי, כזה שיש לו ניסיון רב בטיפול במים והתוצאה תהיה מועילה ותסייע בהפגת המתחים.

       

      0
        0
        עגלת הקניות שלך
        העגלה ריקה
        דילוג לתוכן