• צרו קשר

      מלאו את פרטיכם או חייגו 058-4287877

    • תקופת ההיריון מלווה בשינויים פיזיולוגיים רבים ונשים הרות עשויות לחוות כאבים שונים או חוסר נוחות באזורים שונים בגוף כמו נפיחות, התכווצויות, כאבי בטן וראש.

      נשים רבות סובלות מבעיה של כאבי רגליים. אלה עלולים להיגרם כתוצאה משינויים הורמונליים ועלייה במשקל אשר מעמיסה על אזור הרגליים ואי יציבות באזור האגן כמו גם תופעה של הצטברות נוזלים בעיקר ברגליים ובקרסוליים וזרימת דם לקויה כי הרחם המתרחב עשוי לדחוס כלי דם, להפחית זרימת דם ולהגביר כך את הכאב ברגליים .

      אתן לא חייבות להשלים עם תופעה של כאבי רגליים בהריון ולמרבה השמחה, יש בהחלט דרכים להפחית את הכאב ולהקל על המצב ואפילו ליהנות לאורך הדרך.

      לעסות את זה קל יותר

      עיסוי לנשים הרות יכול לעזור מאוד תוך שימוש בשמנים אתריים במיוחד לבנדר וקמומיל המאופיינים בתכונות הרגעה. ישנם שמנים ייעודיים לבטן הרה – שמנים כמו לבנדר ונענע ללא שמנים מינרלים או סינטטיים ושמנים ייחודיים גם לרגליים דואבות המופקים מאקליפטוס, לבנדר ומנטה לקירור ושחרור כאבים בנפיחות וכאב ברגליים.

      שמן הלבנדר ידוע בהשפעותיו המרגיעות והמאזנות על הגוף והנפש, בעוד שמן הנענע תורם להקלה בתחושות של בחילות ונפיחות. ניתן להצטייד גם לשמן ארומטי לאמבט במהלך היריון המכיל את השמנים האתריים גרניום, לוונדר ואלוורה. ריחות העץ הנעימים מרגיעים את הנפש, מסייעים להירגע ולהתרענן. השמן מתאים לטבילה בזמן ההיריון להפגת מתחים, ניקוי גוף ונפש ויצירת רגע של שלווה.

      חשוב מאוד לבחור מלכתחילה שמני עיסוי המכילים רכיבים טבעיים וצמחיים נקיים מחומרים כימיים וסינטטיים המיוצרים בצורה ידידותית לסביבה שגם יהיו יעילים וגם מפנקים.

      במים נעים יותר

      טיפול וואטסו במים נחשב לשיטה יעילה. הטבילה במים החמימים מרפה את השרירים ומכינה את האם הן פיזית והן נפשית לקראת אתגר הלידה. היא מאפשרת רגע של שלווה והפוגה מהמתחים. כמו כן, המרכיבים השונים של הטיפול, החל מהמים הפושרים ועד לטכניקת העיסוי הייחודית, מסייעים בשחרור הגוף והנפש מלחצים ומתחים הכרוכים בהיריון. בנוסף, המים החמים מרככים ומגמישים את השרירים, דבר המכין את הגוף להתמודדות טובה יותר עם מאמץ הלידה.

      טיפולי הוואטסו להריון מתבצעים בסביבה רגועה ומכילה, תוך כבוד לפרטיות וביטחון האם. הם מהווים חוויה מפנקת ומרגיעה להכנת הגוף והנפש לקראת הלידה המרגשת.

      פעילות במים כמו גם אירובי מים יכול להועיל להקלה על כאבי רגליים תוך תמיכה במשקל הגוף וכן שיפור זרימת הדם. הסביבה המימית יוצרת חוויה ייחודית של קלילות וחופש תנועה. המים מבטלים את השפעת כוח הכבידה ומעניקים תחושת חוסר משקל מופלאה לגוף.

      זוהי הזדמנות נהדרת לבצע פעולות ותנועות שעל הקרקע היו מציבות אתגר גדול יותר. התרגילים במים מותאמים במיוחד כדי לתמוך בגוף המשתנה, להקל על תחושות הכבדות והעומס ולחזק את שיווי המשקל והיציבה. התנועה הזורמת במים מאפשרת חיזוק נוח לשרירים חשובים לקראת הלידה תוך הפחתת כאב ונפיחות ברגליים.

      בנוסף לאלה, חשוב לדעת מתי לנוח ולהרפות, לנעול נעליים נוחות ולהימנע מנעליים הדוקות שעשויות להחמיר את אי הנוחות והכאב במיוחד אם יש נפיחות ברגליים. בנוסף, חשוב לשמור על שתייה מרובה ולמנוע מצב של התייבשות שעשוי להחמיר את כאבי הרגליים. כדאי גם להרים את הרגליים מעל הלב כדי לשפר את זרימת הדם ולהפחית נפיחות וניתן להיעזר לצורך כך בכרית. מתיחות עדינות גם הן יכולות לשפר את הגמישות ולהפחית מתח בשרירי הרגליים.

      אם עדיין חווים כאבים כדאי לגשת לייעוץ עם רופא ויש לזכור שאחרי הלידה ועם הירידה במשקל אמורים לחוות הקלה בכאב.

      0
        0
        עגלת הקניות שלך
        העגלה ריקה
        דילוג לתוכן