בתקופה שאישה בהריון, חיים חדשים צומחים בתוכה. זו תקופה מיוחדת וקסומה לכל אישה. עם זאת בתקופות ההיריון הגוף עובר שינויים רבים, הורמונליים ופיזיים, שיכולים לגרום לתחושה לא נוחה או לפגיעה באיכות חיי האישה ממש.

נשים רבות נוטות להרגיש בחילות והקאות בהריון, כמו כן, צרבות עייפות תמידית וחולשה. יש נשים שחוות כאבי גב תחתון וגב עליון מגרנות, בעיות שינה ובעיות עיכול וסכרת הריונית. כל אישה רוצה בתקופת ההיריון שלה להמעיט בנטילה של כל תרופה כדי שהעובר לא יקבל את הרעלים ושהתזונה שלו תהיה רק מדברים טבעיים. זאת הסיבה שנשים רבות נוטות לפנות לרפואה האלטרנטיבית כמו רפואה הסינית.

חלק מתופעות נפוצות בזמן ההיריון

בחילות הריון

אלו תופעות נפוצות בקרב נשים שהן בשלב הראשוני של ההיריון, הן מרגישות בחילות, שיכולות להגיע למצב של הקאות והתייבשות. העוצמה שלהן משתנה מכל אחת ואחת והן פוגעות באיכות החיים. טיפול טבעי ברפואה סינית יכול להיות פתרון מצוין לבחילות והקאות, פתרון שיביא לשיפור משמעותי בבריאות האישה.

צרבות בהריון

הורמונים מופרשים בזמן הריון וגורמים למערכת העיכול להאט, הרחם לוחץ על הקיבה ומרפה שריר הושט, וכך החומצה מהקיבה עולה, ופוגעת ברירית הוושט. התוצאה היא צרבת – הרגשה של צריבה בבית החזה ובוושט, שמלווה לעתים בהקאה. אפשר לטפל בצרבות בהריון בטיפול רפואה סינית. מומלץ לשלב דיקור סיני בזמן הריון יחד עם המלצה תזונתית מתזונאית.

עצירות וגזים בהריון

אלו תופעות שעוברות במערכת העיכול ומושפעות מהשינויים שעובר הגוף בזמן הריון, גם חלל הבטן שמתמלא ברחם עם העובר שמתפתח, יכולים לגרום לתופעות במערכת העיכול. טיפול ברפואה סינית, שכולל דיקור סיני ותזונה מותאמת, יכול לשפר את המצב בזמן יחסית  קצר.

טיפולי הריון ולידה עם רפואה סינית

דיקור סיני לאישה בהריון רצוי לקבל ממטפל ברפואה סינית שיש לו ניסיון בנשים בהריון. למטפל מוסמך ומנוסה יש  את הידע והניסיון לבנות את הטיפול הכי בטוח ונטול סיכונים עבור התינוק. את התוצאה של הטיפול הטבעי לנשים בהריון אפשר להרגיש כבר בהתחלה, כל איכות החיים משתפרת וההריון הופך להנאה ולא לסבל. השיטה מותאמת לנשים שהן בהריון, ולעתים נעשה שילוב של פרחי באך בהתאם לצרכי האישה. גם על מנת לקבל זירוז בהמלצה של רופא ניתן לעשות זאת דרך דיקור ולא בדרך הקונבנציונלית שהיא כואבת ולא נעימה.

דיקור בלידה ואחרי

בזמן הלידה ניתן להיעזר בדיקור בכדי לגרום לצירים להיות יותר אפקטיביים, להפחית את הכאב, ולזרז לידה טבעית. לאחר הלידה, מטפל ברפואה סינית יכול לסייע במצבים שבהם האישה נכנסת לדכדוך או  דיכאון לאחר לידה, לחזק פיזית את היולדת, לסייע במצב של עצירות וטחורים וגם בבעיות עם הנקה כמו גודש בחזה ועוד.

0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקה
    דילוג לתוכן