• צרו קשר

      מלאו את פרטיכם או חייגו 058-4287877

    • לידה טבעית היא חוויה נהדרת שיותר ויותר משפחות מעוניינות בה. יש כמה אסכולות ללידה טבעית ויש כבר קבוצה גדולה של נשות מקצוע שמתמחות בכך בכל מקום בארץ. דולה בלידה טבעית היא אשת מקצוע מאוד מבוקשת ללידה כזאת.

      הטיפים שניתן לתת בעניין זה יעזרו לך להבין כיצד זה קורה, איך לעבוד עם דולה ולבחור בה ללידה הטבעית שלך. לידה טבעית היא לידה שנעשית ללא התערבות חיצונית כמו משככי כאבים, כשהמינימום הנדרש נעשה בה מצד אנשי מקצוע. היא מתחילה בכך שמרגילים את האישה מחדש לרעיון של לידה טבעית שבה תחווה את הצירים ואת כל הלידה עצמה.

      העצה הראשונה היא, אם כך, לחזור להתחבר לאינטואיציה שלך, להבין את הסיבות שבגללן את רוצה ללדת טבעי ולהחליט שזה מה שאת רוצה לעשות. זוהי ההכנה הנפשית שנדרשת עוד לפני חדר הלידה.

      ידע על תהליך הלידה

      יש ללמוד על תהליך הלידה, ולהתכונן מבחינה פיזית- גופנית ומבחינה נפשית. להבין את שלבי הלידה מבחינה פיזיולוגית ומבחינה רגשית ולקנות כלים להתמודדות עם כאב. התחושות המעורבות של פחד, כאב, התרגשות ושמחה יהיו נורמליות לחלוטין וזה בסדר וטוב לתת להן ביטוי, אבל לזכור שאינכן לבד בלידה ומותר להישען.

      להכין את הגוף

      לידה טבעית או כפי שמכנים אותה לידה פעילה, מתקדמת מהר יותר כשהאישה זזה ונעה לאורך הלידה ועוזרת עם נשימות והרפיה. מומלץ מאוד לפני לידה טבעית לקחת קורס הכנה ללידה או קורס מים להכנה ללידה ובמהלך הקורס לקבל תרגילים לעבודה נכונה עם הגוף לאורך ההריון בכדי ולהתכונן לתנועות ולתנוחות הנדרשות לאורך הלידה עצמה, במהלך הקורס גם תלמדי הרפיה, נשימות ועוד טכניקות חשובות להכנה הגופנית לפני הלידה.

      סמכי על עצמך ודעי את עצמך

      סמכי על הגוף שלך ועל היכולת שלו ללדת, ממש כמו שעשו אמא שלך, סבתא שלך וסבתא רבא שלך. דעי את עצמך ודעי מה עוזר לך להתמודד עם מצבים כאלה, מה יקל עליך ומה יקדם אותך.

      דולה שתתמוך בך במהלך הלידה תעבוד איתך ועם המלווה שלך על הנושא הזה ותלמד אותך ואת הדרך הנכונה לך. המצב הנפשי שבו תגיעי ללידה הטבעית מושפע רבות מהעבודה העצמית שלך ומהאמונה שלך ביכולת הטבעית הזו ללדת. כדאי ליצור מעגל תמיכה מאפשר ולהיפרד מאנשים שאינם תומכים בך בדרכך. גם כאן תוכלי להיעזר בדולה ובידע שלה שמבוסס גם על אינטואיציה וניסיון רב.

      0
        0
        עגלת הקניות שלך
        העגלה ריקה
        דילוג לתוכן