• צרו קשר

      מלאו את פרטיכם או חייגו 058-4287877

    • בניגוד לימים עברו, אז בן הזוג לא היה שותף פעיל במהלך ההיריון ובמהלך הלידה, המצב השתנה כליל. כיום יותר ויותר גברים חווים את תקופת ההיריון של בת הזוג, והם גם נוכחים במהלך הלידה. עם זאת, לא כולם כאלה. ישנם למשל גברים אשר נרתעים מהסיטואציה הלא מוכרת.

      כאמור יותר גברים מאי פעם נוכחים בהליך הלידה. זוהי חוויה מיוחדת במינה אשר יכולה לחזק ולחדד את העובדה שבן הזוג הפך להיות אבא, ובנוסף, ייתכן מאוד שהקשר שלו עם הרך הנולד גם הוא יתעצם. ולא רק זאת, כאשר הגבר נוכח בחדר הלידה, הוא למעשה מסייע לבת בזוג, מרגיע וביכולתו לרומם את רוחה. השוויון בין גברים לנשים עבר שינוי מהותי, ולכן רצוי מאוד שהבעל יהיה גם שותף לכל הבדיקות במהלך ההיריון.

      האם כדאי שהגבר יצא לחופשת לידה?

      בהחלט כן! רבים הם הגברים כיום אשר בוחרים ליטול לעצמם פסק זמן לאחר הלידה, ולשהות עם האם והתינוק בבית בימים הראשונים. דרך אגב, חופשת לידה של גבר, יכולה גם לסייע לאישה לחזור כמה שיותר מוקדם למקום עבודתה.

      תמיכת הבעל

      בתקופת ההיריון האישה זקוקה להרבה מאוד תמיכה מצד הבעל והבנה למצבה. רצוי שהוא יתחשב בה עד כמה שיותר ויגלה סבלנות וסובלנות. כל אלה יקלו על האישה, וכך גם צפוי שההיריון יהיה בריא יותר.

      הזדהות עם בת הזוג

      לא לחינם הרבה זוגות נוהגים להכריז ש"אנחנו בהיריון". לא מעט גברים מגלים הזדהות רבה עם בת הזוג, וישנם מקרים בהם חווים את אותן תחושות הדומות למה שהאישה חשה בזמן ההיריון. ישנם המגדילים לעשות ופשוט עולים במשקל, ממש כמו בת הזוג. אולי זוהי הזדהות יתר?

      שינויים בזוגיות

      גם ההיריון עצמו וגם הלידה, גורמים ללא מעט שינויים במשפחה הטריה. כדאי מאוד לשמוע מאחרים ולהיעזר בעצותיהם לגבי הימים הראשונים שלאחר הלידה. מה לעשות ומה לא לעשות. ישנם לא מעט גברים המתקשים ליצור קשר עם תינוקם, לפחות בתקופה המוקדמת. רק לאחר כמה חודשים הם מתחברים אליו. ישנם כאלה אשר חוששים להחזיק את התינוק על הידיים. כדאי מאוד שהבעל ישתף את האישה בכל הקשור לחששות שלו, לגבי תפקידו כאב.

      0
        0
        עגלת הקניות שלך
        העגלה ריקה
        דילוג לתוכן