• צרו קשר

      מלאו את פרטיכם או חייגו 058-4287877

    • המאמר נכתב ע"י מטופלת שלי שעברה טיפולי הפריה וברוך השם ילדה תינוקת מקסימה

      מה הכוונה הפריה טבעית?

      זו הפריה חוץ גופית, אך מבלי לקחת הורמונים, מעבר לזריקת האוביטרל (זו זריקה שעושים יומיים לפני השאיבה והיא דואגת שהביוץ יהיה בזמן מדוייק ולא נפספס אותו).

      מדוע זה טוב?

      ההורמונים הרבים המוזרקים לאישה לצורך יצירת 10 ביציות במקום אחת לוקחת את המערכת ההורמונאלית ומערכת הרבייה כולה לקצה גבול היכולת. ההשלכה של התהליך הזה היא שלאחר ההחזרה של העוברים, פעמים רבות הרחם אינה מסוגלת "להחזיק" את הביציות המופרות.

      גם הביציות עצמן שעברו הבשלה מוקדמת ומואצת לא תמיד מצליחות לקלוט את הזרע ולהתחלק ולהפוך בסופו של דבר לעובר.

      בנוסף לכך, ישנו הפן הרגשי. ההורמונים הרבים מציפים ומעלים רגשות שונים, מצבי רוח בלתי נשלטים ונותנים לאישה ובן זוגה כאילו משהו קצת יצא מכלל שליטה.

      למי זה יכול להתאים?

      למיטב ניסיוני האישי ביותר זה מתאים לזוגות שההבחנה הרפואית היא שהסיבה לאי פוריות מקורה בזרע בלבד.
      ואילו המערכת ההורמונאלית של האישה תקינה (רירית עבה דיה, ביציות המגיעות לבשלות וגודל של 17 מ"מ, ביוץ סדיר ותקין).

      אני עברתי את התהליך הזה אחרי שניסיתי 2 הזרעות (בניגוד להמלצות הרופאים רציתי לנסות לעבור תהליך שיתערב עד כדי מינימום בתהליך הטבעי של הגוף, לפני ההפריה).

      במהלך ההזרעות בהן התעקשתי שלא לקבל הורמונים (ונתקבלתי בגישה מזלזלת מאוד) לחץ עלי הרופא לקחת "איקאקלומין" בטענה שזה לא נחשב הורמונים.. השתכנעתי ולקחתי. ביום ההזרעה גיליתי בכעס רב שאיקאקלומין גורם לרירית הרחם להיות דקה, האחיות שאלו אותי מדוע לא לקחתי עוד כך וכך (אפילו לא זוכרת את שמם) כדורים…

      בתור אחת שהייתה לה רירית יפה מאוד (כך נאמר לי..) לפני כן וביציות שהגיעו ל19 מ"מ לא הבנתי בשביל מה הייתי צריכה את כל זה מלכתחילה!

      בכלל חוויות ההזרעה היו מאוד לא נעימות ולבסוף החלטנו ללכת על הפריה.

      לצורך כך החלטתי להביא את הגוף שלי למקסימום בריאות ואת המערכת ההורמונאלית שלי למקסימום איזון בגיל 34 המופלג.

      ההמלצות שלי

      3 חודשים לפני ההפריה להתחיל לשחרר "רעלים" מהחיים ומהגוף שלנו- להפחית עד למינימום האפשרי- סיגריות, קפה, מריחואנה, ג'אנק פוד, כעסים ומתחים בחיי היומיום.

      תזונה

      בלי קשר להפריה אני אוכלת בריא כבר כמה שנים. אך בתקופה זו שמתי דגש על עלים ירוקים וקטניות. אלו מזונות המכילים כמות גדולה של חומצה פולית המומלצת לפני הריון ובמהלכו.

      פעילות ספורטיבית

      הליכה של שעה אפילו פעמיים בשבוע עושה טוב מאוד לגוף ועוזרת בשחרור הרעלים

      יוגה

      גם אם אינך מתרגלת יוגה ישנן תנוחות המעודדות הזרמה של דם אל הרחם. אך חשוב להתייעץ עם מורה ליוגה שתראה לך את הדיוק של התנוחה ותראה שאכן תנוחה זו מתאימה לך.

      בימי המחזור – 10 דקות כל יום – "סופטבדה קון אסנה": שכבי על מזרן יוגה, קפלי את הרגליים בצורה כזו שכפות הרגליים שלך יגעו כף לכף. הנחי את כפות הרגליים על כרית. על מנת להקל על ההשארות בתנוחה זו יש לקשור את הרגלים ברצועה המלופפת לחלק הגב התחתון. בקשי הסבר ממורה ליוגה על התנוחה הזו. חשוב להבין את הצורה הנכונה.
      מסיום המחזור ועד הביוץ – 10 דקות כל יום- "סופטבדה קון אסנה". רק הפעם הגב שלך צריך להיות על הגבהה כלשהי (רצוי כרית יוגה בשם בולסטר). ואילו הטוסיק והרגליים מונחים על הרצפה. רצוי להשתמש ברצועה על מנת להקל השארות בתנוחה. וכן ניתן לשים כריות מתחת לברכיים על מנת להקל למי שאינה גמישה.
      לאחר ההזרעה הפריה – 10 דקות גב על הרצפה ואילו הרגלים ב90 מעלות לקיר. אפשר יומיים אחרי.

      בימים לאחר מכן. תנוחי

      דקור סיני

      לאורך כל התקופה לווינו גם אני וגם בעלי ע"י דיקור. חשוב למצוא מטפל המתמחה בפריון.
      ישנו דיקור הכנה להפריההזרעה ודיקור לאחר הפריההזרעה.
      (בעלי לווה באופן צמוד יותר, פעם בשבוע וקיבל גם טיפול בצמחים).

      למצוא רופא שיסכים לעשות לך הפריה טבעית

      למרבית ההפתעה רוב הרופאים אינם רוצים לשמוע על זה. לדעתם זה בזבוז זמן. לעשות את כל התהליך הזה כשבסוף יש רק ביצית אחת?? קיבלתי הרבה הרמות גבה וזלזול עד שהגעתי לד"ר ברקוביץ' המופלא שהסכים לנסות 054-5553009 (מוקד זימון תורים. עובד עם כל הקופות).

      מיקרו מיניפולציה

      כיוון שהייתה לי רק ביצית אחת… ואיכות הזרע הייתה לא טובה.
      התעקש איתנו דר ברקוביץ על שיטה (פיתוח ישראלי אם אינני טועה) של מיקרומניפולציה.
      בשיטה זו במקום לעשות רק שטיפת זרע ולשים את הזרע הנותר עם ביצית בתוך צלוחית פטרי, מגדילים את הזרע פי 6300!! ואז בוחרים רק זרע שהוא בתוך תקין לגמרי.

      מכיוון שהייתה לי רק ביצית אחת. ולא היה צריך לבחור הרבה זרעונים להרבה ביציות. עשו לנו את התהליך הזה בהנחה- ב1700 ₪ ובחרו רק 3 זרעונים יפים ותקינים.
      בחישוב הכללי כיוון שלא הוצאתי כספים על הורמונים (בערך 1000 ₪ לכל סבב הפריה), ולא עברנו הרבה הפריות אלא אחת. לדעתי כלכלית זה השתלם.

      בזמן ההפריה

      אני בחרתי לעבור את שאיבת הביצית האחת שהייתה לי בלי הרדמה. שוב קיבלתי תגובות של הרמת גבה. אך לתפיסתי להביא את הגוף למצב של הרדמה מלאה ואחר כך לעורר אותו לא עושה לו טוב. גם לגוף וגם לתודעה. במיוחד לא כשבעוד יומיים יחזירו לי ביצית מופרה..
      איך עשיתי את זה? לקחתי 4 טיפות של רסקיו רמדי מתחת ללשון. בזמן הניתוחון נשמתי נשימות עמוקות, עצמתי עיניים ודמיינתי שאני נחה לי על חוף הים. דמיינתי את הגלים, החול, השמש והעננים. בנוסף, ביקשתי מהאחות החמודה שתחזיק לי את היד (לבעל אסור להיכנס איתך). וזהו. בתוך שנייה זה נגמר! (לכל הדעות כואב הרבה פחות מללדת..ולמען האמת לא כאב לי בכלל).
      מיד יצאתי, התלבשתי והלכנו לאכול. כל זה בזמן שנשים שעברו שעה לפני(!!) שאיבה בהרדמה מלאה רק עכשיו התחילו להתעורר, להקיא, להרגיש רע ונתמכו ע"י בעליהן. אני כבר הייתי באמצע האוכל כשהן רק התחילו ללכת..

      לאחר ההפריה

      היה לי מוזר שחלק ממני. התינוקת שלי נמצאת עכשיו באיזו מבחנה, בעוד שאני וגופי נמצאים יותר משעה נסיעה ממנה. אז לאורך היומיים האלו דמיינתי שאני שולחת אליה אהבה. עוטפת, מחבקת ומרגיעה אותה. דמיינתי את הביצית שלי מתחלקת ל2, ל4 ל8..

      ואז קיבלתי טלפון שהביצית שלי אכן הופרתה, היא נראית נהדר ואני צריכה להגיע לבית החולים ל"החזרה".

      ההחזרה

      בזמן ההחזרה אני ובעלי דמיינו שאנחנו עוטפים את הביצית המופרה שלנו באור ואהבה.
      לאחר שהביצית הוחזרה לרחם דמיינתי אותה ממשיכה להתחלק.
      חזרתי הביתה לערב של מנוחה. עשיתי תנוחה של רגלים ב90 מעלות לקיר
      בכל יום דמיינתי את הביצית שלי נצמדת לדפנות הרחם ומשתרשת עשיתי זאת כל יום. עד ליום השמיני בו תוצאות בדיקת הדם שלי הראו שאני בהריון!!!

      בשליש הראשון

      אבן רובי ידועה בסגולותיה בתהליכי הריון ופוריות, בקבלה מדובר על סגולות האבן ועל יכולתה לחזק את פרי בטנה של אישה ולשמור מפני הפלה.

      שמתי אבן רובי בתוך בקבוק מים מינראלים (בקבוק ספורט) ושתיתי משם מים כל יום.

       

      אני לא יכולה להבטיח שהתהליך הזה או הדרך הזו נכונה לכולן. אבל גם אם לא תקלטי מיד לפחות תהיי רגועה ושלווה יותר.
      בהצלחה לכולן,

      אפשר להתקשר אלי אם יש איזו שאלה

      0
        0
        עגלת הקניות שלך
        העגלה ריקה
        דילוג לתוכן