• צרו קשר

      מלאו את פרטיכם או חייגו 058-4287877

    • למים יכולת הרגעה והרפיה של כל הגוף והשרירים. לעיתים הכניסה למים חמים גורמת לשחרור לחצים ורגשות אחרות ומכניסה לגופנו שלווה. בחלק מהדתות לשטיפת הגוף ולטבילה יש משמעות של היטהרות וניקיון פנימי ונפשי.

      במים אין השפעה של כוח הכבידה! כל תחושת הכובד והמשקל של הגוף פתאום אינה מהווה בעיה, האישה ההרה שנמצאת בשלבי ההיריון המתקדמים יכולה להרגיש חסרת משקל בזמן שהיה במים – כמה כיף! בנוסף במקרה של כאב שנגרם מלחץ פנימי בחלל הבטן לדוגמה בגלל עקב של עובר שלוחצת על צלע או כל דבר פנימי אחר אצל האם, כאב זה יכול להיעלם לגמרי בזמן שהייה במים בגלל שגם האיברים הפנימיים אינם מושפעים מכוח הכבידה והם צפים בחלל הבטן ואז יש לעובר יותר מקום לזוז.

      כידוע תנועה זה דבר חשוב לעבוד עליו בתקופת ההריון. המים מאפשרים תנועה ביתר קלות, פעולות שביבשה נראות כדורשות גמישות גדולה מתבצעות במים החמים הרבה יותר בקלות. כל פעילות שעושים מחוץ למים נהיית קלה בהרבה כשאת בתוך המים.

      בזמן שהייה במים מופעל לחץ הידרוסטטי על הגוף, לחץ זה מועיל לזרימת הנוזלים בגוף ויכול להועיל מאוד במקרה של בצקות בהריון.

      הקלה על כאב – המים החמים מקלים על כאבים שונים של שרירים או עצמות או דברים אחרים שאנו חשים בגופנו.

      כשיולדת שוהה הרבה במים חמים במהלך ההיריון והתחושות שלה ברגעים אלה טובות היא בעצם בונה חוויה וזיכרון טובים, במקרה שהיא רוצה אף ללדת במים הכניסה למים חמים יעררו לה את הזיכרונות הטובים שחוותה ואולי אף ישפיעו על מצב רוחה בזמן הלידה.

      0
        0
        עגלת הקניות שלך
        העגלה ריקה
        דילוג לתוכן