• צרו קשר

      מלאו את פרטיכם או חייגו 058-4287877

    • בניגוד לתפיסה לפי עיסוי הוא פעולה שכל תכליתה הנאה בלבד (תכלית ראויה ומספיקה כשלעצמה) עיסוי עשוי להיות מועיל מבחינות רבות – גופניות ונפשיות. אין מתנה מרגשת יותר שאישה הרה עשויה לזכות בה וליהנות ממנה מאשר שובר שי לעיסוי. זו מתנה שאינה חולפת ואינה מתכלה. לא מדובר במתנה קצרת מועד. זו מתנה עם ערך מוסף מצטבר. מתנה מועילה.

      עיסוי משחרר, מרגיע, מרכך ומפנק. הוא מגמיש את המפרקים. מסייע לפתיחת המרידיאנים ולזרימת דם ואנרגיה. הוא מחזק את השרירים ומכין את הגוף לקראת לידה.
      העיסוי חשוב ביותר גם מבחינה נפשית. תחושת הרוגע והשלווה שהוא מעורר ומקרין על הנפש משליכה גם על הגוף, וההיפך- ככל שהנוקשות בגוף רפה ומתפוגגת, כך, בהתאמה, מתפשטת תחושה של נועם ורוך בגוף. העיסוי ממחיש ומעצים את החיבור בין גוף לנפש.
      עצם הענקת עיסוי כמתנה מעידה על רצון לפנק את האישה וליהנות אותה, להקל עליה, לצ'פר אותה. לבד מהערך הרגשי שבעצם הענקת המתנה, זו מתנה מועילה ואפקטיבית.

      טיפולי עיסוי הם מתנה מקורית שתמיד יהיה לה מקום… היא לעולם לא תיתקל בתגובה "תודה אבל יש לי כבר אחד כזה"…
      אם אתם רוצים ורוצות לפנק אישה הרה בעיסוי מפנק במיוחד- מומלץ לכם להעניק לה עיסוי ווטסו- שהוא עיסוי במים המשלב לחיצות שיאצו עדינות. המטפלת בשיטה זו נושאת בידיה את האישה, אשר המים מקלים מאוד על נשיאתה, ובעודה טובלת בתוך המים ומוצפת לעתים מעליהם, היא חשה וחווה את הנועם ואת השלווה שנוסכים בה המים, כאשר גופה רפוי ולא רק צף על המים אלא מרחף מעליהם.

      המים החמימים מהווים לא רק סביבה פיזית; במהלך העיסוי הם יוצרים מעין בועה נפשית, אשר האישה ההרה חשה בתוכה חמימה ומוגנת, כמי שכל העולם נרגע ומתרכך לכבודה, מאיר אותה ומתוכה באור רך ונעים, האור הנכון לה.

      עיסוי בהיריון – סל מלא יתרונות

      עיסוי אישה הרה טומן בחובו יתרונות ותועלות לרוב:

      • הוא מסייע ומועיל למערכות הגוף השונות. הוא מקל על הנשימה, מונע עצירות, משפר את זרימת הדם, מרגיע את מערכת העצבים ואת המערכת ההורמונאלית, מרגיע ומרפה מתחים. הוא מסייע להקלה על לחצים וכאבים הנגרמים בגב ובכתפיים בשל השינויים החלים בגוף במהלך ההיריון.
      • הוא מפחית בצקות ברגליים.
      • הוא מעורר שחרור הורמונים הגורמים לאישה ולעובר תחושה טובה של שקט ורוגע.
      • בשלבים המתקדמים והמאוחרים של ההיריון, העיסוי מהווה הכנה טובה של הגוף לקראת לידה, מפיג מתחים וחרדות ומקהה את עצמת כאבי הצירים.

      אחת התרומות החשובות ביותר של העיסוי הוא ביצירת המגע החמים והרך בין האישה ההרה למי שמעסה אותה. גם בן הזוג יכול ללמוד כיצד לעסות את אשתו או זוגתו ובכך להגביר גם להעשיר ולהעצים את הזוגיות ואת האינטימיות בתקופה שהיא משמעותית ביותר בחייו של כל זוג.

      0
        0
        עגלת הקניות שלך
        העגלה ריקה
        דילוג לתוכן