הגוף שלנו הוא מקום מקדשנו, עליו אנחנו שומרים מכל משמר בכדי להאריך חיים ולחיות אורח חיים בריא ומהנה עם גוף בריא. במהלך השנים פותחו שיטות רבות לחיזוק הגוף, למניעת מחלות ולשיפור המצב הבריאותי וטיפול במחלות במצבים שונים. בשנים האחרונות התפתח טרנד המסתמן כמוצלח ואפקטיבי במיוחד אשר התברר כשיטה היעילה ביותר עבור בעיות רבות ביניהן בעיות בשרירים, דלקות, מחלות שונות, בעיות בפרקים, כאבים כרוניים, לחצים נפשיים, בעיות נוירולוגיות וכן בעיות קשב בריכוז במיוחד אצל ילדים. אותו טרנד שעם הזמן הפך להיות קבוע ומוכר הינו ההידרותרפיה, שהינה למעשה שיטת טיפול במים המאפשרת טווח תנועה רחב לאנשים הסובלים מבעיות שונות ואינם מסוגלים למרחב תנועה דומה מחוץ למים.

מהי ההידרותרפיה

הידרותרפיה הינו למעשה השם הכללי לשיטות טיפול במים המאפשרות ניצול יתרונות המים להענקת רוגע והרחבת התנועה בסביבה מימית. הטיפולים מתבצעים בעומק של 1.10 מטר בתוך בריכה מחוממת ונעימה המאפשרת מקום מושלם לאותם מטופלים, כמו רחם האם עבור העובר. השיטות הן מגוונות ולכל אחת יש את הייחוד שלה, כאשר לשיטה הנקראת ווטרדאנס ישנם יתרונות אשר יתאימו לכל אדם, גם עבור אדם בריא, המעוניין בחוויה קסומה ומרגיעה. בשיטה זו המטופל שרוי במצב הרפיה בבריכה חמימה בטמפרטורה של כ-34 מעלות כאשר הוא מודרך על ידי המטפל אשר ישקיע אותו בתוך המים מספר פעמים תוך כדי תשומת לב לנשימות וליכולות שלו. שיטה נוספת ויעילה עבור הפגת מתחים היא ריברסינג, היוולדות מחדש. השיטה מתמקדת בנשימות והתבצעה בעבר על מזרן ביבשה.

וואטסו

בנוסף, אחת השיטות היעילות עבור נשים בהריון היא ג'הארה, שיטה ברזילאית המשלבת בין תנועה טיפולית ומעניק למטופל תחושת הרפיה מושלמת ומשחררת אותו מכאבים ומלחצים נפשיים. לכל השיטות ישנם יתרונות בלעדיים והן יספקו לכם את מה שאתם זקוקים לו, אך אין ספק כי אחת השיטות הטובות ביותר והמדוברות ביותר היא וואטסו שפותחה על ידי הרולד דול ב-1982. הטיפול הוא מזן שיאצו המשלב מספר שיטות יחד של יוגה, מדיטציה, טאי צ'י וכאמור שיאצו. גם שיטת טיפול זו מתבצעת בתוך בריכה חמימה ומיועדת הן ליחידים, זוגות או קבוצות ואפילו עבור תינוקות. במהלך הטיפול המטפל מעניק למטופל אהבה באמצעות טכניקות מסוימות המאפשרות לו להתעטף ברגש ובביטחון. השיטה מתקשרת לחזרה אל הרחם מאחר שרוב המטופלים מעידים על עצמם כי זו החוויה שהרגישו במהלך הטיפול. מאחר ומדובר בטיפול מאוד חווייתי ועוצמתי שמנתק את המטופל מחיי השגרה היומיומיים ומעניק לו שלווה ואתנחתא מהווה הוואטסו שיטת טיפול אפקטיבית במיוחד וכמזור לסימפטומים רבים המצריכים טיפול מסוג שונה. טיפול ווטסו יכול להוות כמתנה נפלאה עבור יום זוגי מפנק ומלא באהבה או כחלק משגרה טיפולית קבועה ומהנה.

0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקה
    דילוג לתוכן