להיות אישה זו זכות גדולה, זכות להרגיש, להתרגש, להכיל, לשאת, להקשיב, לרכך, לקבל מחזור, להיות מוצפת בהורמונים, להתייפות, להתגנדר, לשאת תינוק, ללדת (יחד עם כל הצדדים של זה) ועוד ועוד אינסוף של דברים ייחודיים לנו הנשים.

מחזורי החיים שלנו הנשים, הטיפול בעצמנו ולפעמיים בכל הסביבה שלנו יכול לעיתים לגבות מחיר לדוגמה: תקופת ההיריון יכולה להיות עבור נשים רבות, תקופה מאושרת ומוארת אך יכולה גם להיות גם לא נוחה ומאוד קשה, מלווה בכאבי גב עזים, כאבי ראש, בחילות ועוד, גם נשים אשר מנסות להיכנס להריון וסובלות מבעיות פוריות יכולות לסבול מכאבים רבים. יש הרבה דרכים ברפואה הקונבנציונלית לטפל בבעיות בריאות של נשים, אך לאחרונה יותר ויותר נשים בוחרות דווקא בשיטות טיפול אלטרנטיביות כמו שיאצו, וואטסו, דיקור סיני, טיפול בצמחי מרפא או טיפול נטורופטי. שיטות טיפול שונות יכולות להתאים לנשים שונות והיופי הוא שכל אישה יכולה לבנות לעצמה בעזרת מומחים תכנית טיפולים מקיפה שמתאימה בדיוק לצרכים ולמאפיינים האישיים שלה.

איזה טיפולי רפואה משלימה יש לבעיות גב של נשים, לנשים בהריון ולבעיות פוריות?

אז איזה טיפולי רפואה משלימה יש לבעיות גב של שנים, לנשים בהריון ולבעיות פוריות? טיפולים שונים כמו טיפולי דיקור סיני, וואטסו או טיפול נטורופתיה יכולים לעזור לנשים להתמודד טוב יותר עם בעיות רפואיות. נטורופתיה היא למעשה התאמה של התזונה שלנו לסוג הדם שלנו. תזונה בריאה יותר ומותאמת אישית יכולה לעזור לנשים רבות להתמודד טוב יותר עם תסמונות של כאב כרוני, עם כאבי המחזור החודשיים וגם עם בעיות רפואיות בזמן ההיריון. שיטת טיפול זו יכולה לסייע גם לנשים להגביר את הסיכויים שלהן להיכנס להיריון. נשים רבות בטווחי גילאים שונים נעזרות בטיפול נטורופטי ומשפרות בכך את איכות החיים האישית שלהן מדי יום. בזכות טיפול זה נשים יכולות לסבול פחות מכאבי בטן ובעיות תזונה. הן יכולות להיות יותר ערניות ועם יותר אנרגיה בבית ובמקום העבודה שלהן.

איך טיפולי רפואה משלימה יכולים לעזור לנשים להרגיש טוב יותר?

טיפולי רפואה משלימה יכולים לעזור לנשים רבות להרגיש טוב יותר. טיפול באנדומטריוזיס (בעיה גינקולוגית) על ידי רפואה משלימה יכול לאפשר לנשים להפסיק את הכאבים הרבים שמהן הן סובלות מדי יום ביומו. גם בשביל לטפל בבעיות גינקולוגיות אחרות כמו כאבי מחזור או לחץ דם גבוהה או סכרת היריון כדאי לעשות שימוש בשיטות רפואה טבעיות. שיטות רפואה אלו יכולות להיות טיפול משלים לרפואה הרגילה והמערבית ולעיתים הן יכולות גם להחליף אותן לחלוטין. שילוב בין רפואה טבעית משלימה ובין רפואה קונבנציונלית יכול לאפשר לנשים רבות להרגיש חזקות יותר ומלאות ביותר אנרגיה. הרפואה הטבעית מותאמת לגוף הנשי ולמאפיינים הייחודיים שלו.

0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה ריקה
    דילוג לתוכן