• צרו קשר

      מלאו את פרטיכם או חייגו 058-4287877

    • לאישה אף פעם לא קל להתמודד עם טיפולי פוריות, בטח ובטח אם זה לוקח זמן. זה קשה, זה מתסכל ומעציב. התמודדות עם טיפולי פוריות היא התמודדות מורכבת ומעייפת שמערערת את האישה במקומות הפנימיים והרגשיים שלה גם אם הבעיה הפיזית לא בהכרח אצלה.

      ברוב המקרים כשאישה עוברת טיפולי פוריות היא כל הזמן בבדיקות ובפרוצדורות רפואיות שונות בנוסף היא נאלצת לקחת הורמונים במינון גבוהה, בעקבות ההורמונים גופה משתנה ולפעמים היא אף עולה במשקל. כל זאת בהיבט הפיזי אך ההיבט הנפשי הרבה יותר מסובך.

      בהיבט הנפשי האישה מתמודדת עם לחצים קשים, עם רצון עז להצליח בטיפול עד שלפעמים הרצון הזה הוא כמו חרב פיפיות שגורם לה למתח ולחץ עצום. המתח והלחץ הנפשי לפעמים משפיעים על הגוף ומתחילים כאבים פיזים: כאבי גב, מתח בצואר, כאבי בטן ועוד. במקרים מסוימים המצב הזה משפיע לא רק על האישה אלא על כל הסביבה שלה ושל בן זוגה, לפעמים האישה מתכנסת בעצמה והופכת להיות פחות חברתית.

      כך מוצאת את עצמה האישה במצב לא רגוע ולא תומך בתהליך ההפריה מבחינה גופנית ונפשית. כל זה רק גורם לתהליך להיות קשה יותר ארוך יותר ולפעמים בלתי נסבל. היא מתחילה להרגיש שכבר אין לך שום רצון אחר מלבד זה, הכול מתגמד ולהיכנס להריון זו המטרה של חייך.

      טיפול ואטסו בזמן שאת עוברת טיפולי פוריות שונים הוא המתנה הגדולה ביותר שאת צריכה לתת לגופך. הטיפול מתבצע בבריכה פרטית ואינטימית, העיסוי המרגיע ירפה לך את השרירים ואת המחשבות, התנועות במים יגרמו לגופך לזוז כמו בריקוד עדין וזה יחבר אותך לגופך, המים יעטפו אותך ויכילו אותך ממש כמו ברחם… והחוויה כולה תעניק לך שלווה וביטחון.

      טיפול ואטסו יכול לתת לך את התמיכה הפיזית והנפשית שאת כל כך זקוקה להם במהלך טיפולי הפוריות, בלי מילים ובלי שיחות רק מגע, ערסול, לחיצות ומתיחות.

      0
        0
        עגלת הקניות שלך
        העגלה ריקה
        דילוג לתוכן