התעמלות לנשים בהריוןכל סוג של פעילויות המכוונות לנשים בהריון כגון התעמלות או יוגה לנשים בהריון הנן מומלצת ואף מועילות בהכנת גופך ללידה.
עבודה על פתיחת אגן, חיזוק שרירי רצפת האגן, תנועתיות במפרקים והארכת שרירי הגב יכולה לתרום רבות לתחושותייך במהלך ההיריון ובלידה ולמנוע בצקות והצטברות נוזלים, כאבי גב, בעיות עיכול ועוד.

נשים רבות מרגישות כבדות וחסרות תנועה במהלך ההיריון, הן כל כך רוצות להזרים את הדם בגוף ולהרגיש ויטאליות אבל זה לא פשוט. למרבה הצער רובנו מאוד עסוקות (בעבודה, בבית, בילדים…) ועד שמגיעה השעה ללכת לאימון לא נשאר לנו כוח להיות אקטיביות ולהתעמל וכל מה שאנחנו רוצות זה פינוק לגופנו העייף.
וואטסו הוא הפתרון המושלם לבעיה הזו…

הוואטסו משלב עיסוי ותנועה במים ביחד עם לחיצות ומתיחות בלי שום פעילות אקטיבית מצד האישה ההרה. האישה צפה ונחה על המים והמטפלת מניעה את גופה בתנועות עדינות, מבוקרות, איטיות ולא אינטנסיביות ומשלבת גם לחיצות ומתיחות במקומות הנכונים.
ההשפעה היא על הגוף בכל הרבדים. הדם זורם טוב יותר, הגוף מרגיש פתוח ונושם, האישה נעשית יותר רגועה, יתכן והשינה תשתפר ותעמיק, יתכנו שינויים במערכת העיכול וירידת לחץ במקומות שלחץ קודם (ראות, גב) ובאופן כללי האישה מרגישה קלה ונינוחה…